Tillsammans har vi ett mål

Ett skritt foran med Vileda Professional

Vi utvikler bransjespesifikke produkter, løsninger og tjenester sammen med kunder og forskningspartnere. På den måten kan vi være sikre på at kundene får det de vil ha.

Nøkkelordet vårt i denne prosessen er «Innovasjon for profesjonelle brukere», det innebærer at vi ser kundene som våre jevnbyrdige og tar synspunktene deres på alvor. 

Vi ønsker å overgå brukernes forventninger og tøye grensene når det gjelder utvikling og innovasjoner. Vi har aldri ønsket å følge med strømmen, men har alltid strebet etter å ligge ett skritt foran. Den innstillingen gjennomsyrer alt vi gjør, fra den minste klut til visjonen vår om fremtidens rengjøringsløsninger.

Løsninger av høyeste kvalitet

Hver dag er vi med og bidra til bedre trivsel på arbeidsplasser, friskere sykehuspasienter, fornøyde hotellgjester og sikker fremstilling av legemidler. 

Vår løsning for å klare dette er uovertruffen kvalitet med de nyeste løsningene innen forskning og utvikling, de beste materialene, bærekraftige produksjonsmetoder og omfattende tester av alle rengjøringsløsninger.

Kvaliteten har ikke bare en positiv effekt på varemerket vårt, men også på virksomhetene som bruker produktene våre. Å samarbeide med Vileda Professional er både smart og lønnsomt. 

Pålitelig forretningsetikk

  • Vi følger ikke, vi leder – vi tror på å skape et klima med stadig utvikling og forbedring av produkter, prosesser, systemer og menneskelige relasjoner
  • Vi utvikler komplette løsninger, ikke enkeltprodukter – bruken blir både enklere og mer kostnadseffektiv.
  • Tilbudet vårt er utviklet for å møte kundenes eksisterende og fremtidige behov – vi er ikke fornøyde før du er det. 
  • Vi vil ligge et skritt foran – hvert år investerer vi i utvikling av konsepter og løsninger som styrker din virksomhets posisjon på markedet.
  • Vi har alltid mer å lære – vi utvider stadig nettverket vårt til nærliggende og mer fjerne kunnskapsområder for å få nye ideer til utvikling av innovativt rengjøringsutstyr.