
Resultater fra kundeundersøkelse 2025
Resultater fra kundeundersøkelse 2025
Mot en førsteklasses opplevelse
Hos Vileda Professional står kunden i sentrum for all vår virksomhet. For å kunne utvikle oss i riktig retning gjennomførte vi også i år en kundeundersøkelse i samarbeid med vår undersøkelsespartner Siqni. Målet var å få direkte tilbakemelding på hvilke faktorer som er viktigst for kundene – og hvordan vi i Vileda Professional presterer på disse områdene.
Over 450 kunder og samarbeidspartnere fra Norden og Baltikum deltok i undersøkelsen. Tilbakemeldingene gir oss verdifull innsikt i hva vi gjør bra og hvor det fortsatt er rom for forbedring. Resultatene danner grunnlaget for vårt videre arbeid med å utvikle enda mer kundesentrerte tjenester og løsninger.
De mest betydningsfulle faktorene knyttet til Vileda Professional var ifølge kundene: høy kvalitet, faglig ekspertise, ansvarlighet, brukervennlighet og tilgjengelighet til informasjon og støtte. Gjennomsnittsscoren for disse nøkkelfaktorene steg i år til imponerende 87,8. Akkurat som i fjor ble Høy kvalitet vurdert som den viktigste faktoren. Undersøkelsen inkluderte også en NPS (Net Promoter Score)-seksjon, hvor resultatet økte fra 54 til 63 i Norden og Baltikum.
Vi ønsker å rette en oppriktig takk til alle som deltok, og forsikrer at vi også fremover vil gjøre vårt beste for å leve opp til de høye forventningene og den kvaliteten som forbindes med Vileda Professional.