survey-results-smiley.jpg

Resultater fra kundeundersøkelse 2024

Resultater fra kundeundersøkelse 2024

Vi spurte – dere svarte

Hos Vileda Professional er kunden i sentrum for alt vi gjør. For å kunne betjene deg som kunde på best mulig måte ønsket vi å få tilbakemelding rett fra riktig kilde. Det er grunnen til at vi slo oss sammen med en forskningspartner kalt Siqni og begynte å jobbe. Totalt deltok over 400 kunder og partnere fra Norden og Baltikum, og ga oss tilbakemeldinger på hvilke temaer dere setter mest pris på og hvordan vi presterer innenfor de nevnte temaene.

De mest betydningsfulle faktorene når det kommer til din oppfatning av Vileda Professional var; høy kvalitet, brukervennlighet, faglig kompetanse/ekspertise, bærekraft og kostnadsbesparelser. Vi var ydmyke og glade for å høre at gjennomsnittet i disse fem kategoriene var 84,2 av 100, med høy kvalitet som scoret hele 89 poeng. Undersøkelsen inneholdt også et NPS-segment (Net Promotor Score) som ga oss en score på 54 for vår nordiske og baltiske region.

Vi ønsker å takke alle som deltok, og kan forsikre om at vi skal gjøre vårt beste for å leve opp til standarden som er forventet av Vileda Professional.